Doneu suport a l’agenda sindical!

Als pròxims dies i setmanes, tenim convocatòries molt importants.

Demanem a les persones afiliades i delegades de CCOO que donin el màxim suport!

De manera prioritària les persones delegades (per a que disposen d’hores sindicals), però també els afiliats i afiliades, estem cridades a DONAR SUPORT amb la nostra assistència a l’agenda sindical dels pròxims dies i setmanes:

• 18 d’abril Assemblea Sindical Oberta que finalitza el procés participatiu per debatre i escollir les 20 propostes que marcaran l’estratègia sindical i els eixos de debat del proper congrés de CCOO Catalunya (Inscripcions a les vostres persones responsables territorials). Propostes: AQUÍ.
  • 26 d’Abril Actes i accions per commemorar el 28 d’Abril, Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball. Enguany ho farem amb el lema “No és absentisme, és manca de prevenció” (Inscripcions AQUÍ).
  • 1 de maig, Dia internacional de les persones treballadores. Per a nosaltres aquest és un dia per a reivindicar els nostres drets i fer evident que estem mobilitzat en defensa d’unes condicions dignes.  Demanem que presteu atenció als actes i els hi doneu suport. A CCOO, l’1 de maig no és festiu, és un dia d’acció i de lluita! Visca la classe treballadora! (en breu adjuntarem enllaç AQUÍ amb tota la informació).

La lluita no continua, és contínua!

TROBA TOTES LES NOTES INFORMATIVES A LA PESTANYA +INFO —> COMUNICATS

Afilia’t ara! Cliqueu aquí

La lluita no continua, és contínua!