CCOO RECLAMA AL GOVERN DE SÁNCHEZ SALARIS DIGNES PER A LES EMPLEADES I EMPLEATS PÚBLICS

L´Àrea Pública de CCOO està cansada d´esperar i exigeix ​​al Govern d´Espanya la negociació d’un nou acord salarial i de condicions de treball, que garanteixi el poder adquisitiu, derogui els decrets de retallades de drets del 2010/12 i millori substancialment les condicions de treball al sector públic. Si no, intensificarà les mobilitzacions, sense descartar qualsevol mesura de pressió inclosa la Vaga.

Al mes de maig passat el govern d’Espanya es va comprometre amb els sindicats de la funció pública a convocar la mesa de negociació i emprendre un nou Acord en matèria salarial i de millora de les condicions de treball que no acaba d’arrencar.

Les empleades i empleats públics hem demostrat una vegada més en aquesta crisi sanitària la professionalitat i entrega a la nostra tasca com a servidors públics i no permetrem que es menyspreï la nostra feina, fet que sens dubte es fa si no es tanca un nou acord salarial, de reconeixement i millora de les nostres condicions de treball.

Per això, des de CCOO NO es permetrà la constant pèrdua de poder adquisitiu -14 anys sense actualització dels salaris per al personal del Servei Exterior- pel que reclama JA un pacte pels salaris.

Amb això i no menys important són moltes les matèries compromeses que s’han de negociar, entre d’altres, hi ha el desenvolupament de l’EBEP; Estatut Marc; la Llei de Funció Pública de l’AGE; canvi normatiu en matèria d’igualtat; així com la carrera, promoció i classificació professional; jornada de 35 hores; eliminació de taxa de reposició i pla de ocupació per al rejoveniment de les plantilles; jubilació anticipada; reconeixement del sector públic empresarial; revisió de les indemnitzacions per raó de servei o de residència; o les millores d’havers reguladors de classes passives.

Són moltes les matèries, reivindicacions justes i compromeses que CCOO exigirà que formen part de la negociació.

SER DE CCOO SURT A COMPTE!

AFILIA’T JA! AQUÍ

23.06.2022