Qui som el Sector de l’Administració Local de la FSC de CCOO Catalunya ?

El Sector de l’Administració Local (SAL) forma part de la FSC, la qual representa entorn a 32.000 treballadors i treballadores i a més de 6.000 delegades i delegats escollits sota les sigles de CCOO. Sota el paraigua de la FSC, s’organitza fins a 13 Sectors productius amb diferents problemàtiques professionals però amb un element comú: el servei a la ciutadania.

El Sector de l’Administració Local agrupa i articula l’organització de les persones treballadores de les administracions públiques locals i el seu Sector Públic, i inclou també l’Agrupació de Policia Local de CCOO.

La direcció del Sector de l’Administració Local de Catalunya (SAL) es compon per:

• Un Òrgan de Coordinació (inclou persona Coordinadora i de l’APL)
  • Un Plenari

Totes les persones, a tots els nivells de l’organització, són escollides democràticament complint amb els estatuts del sindicat.

EN VOLS SABER MÉS?

2020-2023: CCOO, de nou, PRIMER sindicat a les Administracions Locals!

CCOO és el primer sindicat a les Administracions Locals de Catalunya, en comptar amb el suport d’un 39% dels treballadors i treballadores que hi presten servei, davant del 33% d’UGT i 28% de la suma de tota la resta de sindicats (USO : 2,02% / CGT: 3,14% / CSC: 7,18% / CSIF: 4,65% / ALTRES: 11,01% ).

Troba les notes informatives anteriors prement AQUÍ

Afilia’t ara! Cliqueu aquí

Som, de nou, PRIMER sindicat a les Administracions Locals!

CCOO: 39,43% / UGT 32,43 / RESTA SINDICATS 28,01 %