7 d’Octubre, Jornada Mundial pel Treball Digne

MANIFEST:Ara és l’hora de defenar la democràcia per aconseguir el nou contracte social que volem“. En la 17ena edició d’aquesta efemèride fonamental, CCOO de Catalunya, UGT de Catalunya, la Fundació Pau i Solidaritat-CCOO Catalunya, Sindicalistes Solidaris-UGT de Catalunya i la Unió Sindical Obrera de Catalunya (USOC) reafirmem el nostre compromís amb la lluita pel treball digne arreu del món, perquè la crisi a la qual s’enfronta la democràcia bloqueja les polítiques progressistes i consolida les desigualtats a tot el món.

FESTA DEL TREBALL DIGNE: 5 d’octubre (17h a 23.59h) amb les actuacions dels grups musicals LA QUE FALTABAND, SEXENNI i DALIA SHABIB

2020-2023: CCOO, de nou, PRIMER sindicat a les Administracions Locals!

CCOO és el primer sindicat a les Administracions Locals de Catalunya, en comptar amb el suport d’un 39% dels treballadors i treballadores que hi presten servei, davant del 33% d’UGT i 28% de la suma de tota la resta de sindicats (USO : 2,02% / CGT: 3,14% / CSC: 7,18% / CSIF: 4,65% / ALTRES: 11,01% ).

Troba les notes informatives anteriors prement AQUÍ

Afilia’t ara! Cliqueu aquí

Som, de nou, PRIMER sindicat a les Administracions Locals!

CCOO: 39,43% / UGT 32,43 / RESTA SINDICATS 28,01 %