A Reus, la lluita aconsegueix una victoria!

CCOO, junt amb CGT a l’Ajuntament de Reus, va lluitar durant mesos contra la voluntat corporativa de crear una Brigada d’Intervenció Ràpida gestionada pel sector privat. Els sindicats a l’ajuntament es van posicionar de manera contundent en defensa dels serveis públics i l’externalització i privatització del servei.

Després de les mobilitzacions i pressions sindicals portades a terme, s’ha demostrat que la lluita dona fruit i és possible aconseguir victòries.

El Sector de l’Administració Local de CCOO, mostrem la nostra satisfacció pel fet que, finalment, l’Ajuntament de Reus es faci enrere de les seves intencions i hagi decidit no externalitzar la gestió de la Brigada d’Intervenció Ràpida. Ans al contrari, s’ampliarà la plantilla municipal amb 25 noves persones. Aplaudim el canvi de rumb que que contribuirà a que es presti un servei de manera directe, sense perdre recursos econòmics via marge empresarial, i tenim la convicció amb la màxima qualitat.

Felicitem a les seccions sindicals per a la seva lluita i a la plantilla pel seu suport. Només lluitant podem defensar els nostres drets i uns serveis públics de qualitat.

2020-2023: CCOO, de nou, PRIMER sindicat a les Administracions Locals!

CCOO és el primer sindicat a les Administracions Locals de Catalunya, en comptar amb el suport d’un 39% dels treballadors i treballadores que hi presten servei, davant del 33% d’UGT i 28% de la suma de tota la resta de sindicats (USO : 2,02% / CGT: 3,14% / CSC: 7,18% / CSIF: 4,65% / ALTRES: 11,01% ).

Troba les notes informatives anteriors prement AQUÍ

Afilia’t ara! Cliqueu aquí

Som, de nou, PRIMER sindicat a les Administracions Locals!

CCOO: 39,43% / UGT 32,43 / RESTA SINDICATS 28,01 %