8M – Amb la corresponsabilitat tothom hi guanya!

FEM A UNA CRIDA A TOTA L’AFILIACIÓ A PARTICIPAR ALS ACTES DEL 8M

ÉS PRIORITARI QUE LES PERSONES DELEGADES DE CCOO FASSIN ÚS DE LES SEVES HORES SINDICALS PER A DONAR SUPORT A LES ACTIVITATS ORGANITZADES

Un cop més, celebrem el 8M, Dia Internacional de la Dona Treballadora, i el dia més commemoratiu del moviment feminista.

És un moment crucial per a reflexionar sobre els avenços assolits i els reptes que encara enfrontem en la lluita per la igualtat entre doners i homes, tant en l’àmbit laboral com en la societat en general.

El nostre paper com a agent social ha introduït avenços: la pujada de més del 54% de l’SMI en els últims anys, actualment és de 1134€ i beneficia 300.000 persones (dues de cada tres de les quals són dones), i la implementació de nous drets de conciliació i corresponsabilitat a les empreses, mitjançant la negociació de mesures correctores als centres de treball amb els plans d’igualtat.

A la jornada “AMB LA CORRESPONSABILITAT, TOTHOM HI GUANYA!” parlarem sobre com afecta, a les dones, la falta de corresponsabilitat, la doble presència i la càrrega mental a la qual ens aboquen, i ho comprovarem tot jugant al CCOOpoly, un joc en el qual la corresponsabilitat és clau per guanyar!

Acte central 8M

SALA D’ACTES DE CCOO CATALUNYA

Via Laietana, 16, Barcelona

Com ja és tradició, la jornada del 8M serà un tàndem perfecte entre una temàtica feminista d’actualitat que ens preocupa, un enfoc tècnic i sindical i una part lúdica per teixir aliances.

Apunta’t AQUÍ omplint el formulari!

#8M #8MCorresponsabilitat #FeminismeSindical

manifest-8m-2024-CCOO

Més enllà de l’acte central que es celebrarà a Barcelona, heu de saber que TENIU ACTIVITATS A TOTS ELS TERRITORIS

• Jornada “Amb la corresponsabilitat ni s’hi juga ni s’hi especula” – Sala d’actes – Via Laietana, 16, de Barcelona (De 9.30 h a 14h).
  • Jornada “Amb la corresponsabilitat ni s’hi juga ni s’hi especula” – Plaça de Pompeu Fabra, de Girona (davant la Generalitat) (De 10 a 13 h).
  • Jornada sobre corresponsabilitat – Sala d’actes de la UI de Tarragona (De 10 a 12 h).
  • Jornada “Corresponsabilitat, cures i temps de treball” – Sala d’actes de CCOO de Lleida (De 9.30 a 13.30 h).

Llistat de tots els actes de CCOO pel 8M

Trobada de CCOO per a la manifestació de la tarda a les 17:30: PASSEIG DE GRÀCIA 109.

Trobaràs tota la informació relacionada amb el 8M i cartelleria AQUÍ.

TROBA TOTES LES NOTES INFORMATIVES A LA PESTANYA +INFO —> COMUNICATS

Afilia’t ara! Cliqueu aquí

CCOO continuem maldant, com des dels nostres orígens, per un sindicalisme rigorós pel CONJUNT de la classe treballadora allunyat del sindicalisme del tot o res, una estratègia que s’ha demostrat clarament improductiva