JA N’HI HA PROU DE PÈRDUA DE PODER ADQUISITIU DEL PERSONAL DELS SERVEIS PÚBLICS ! DIMECRES 6 DE JULIOL TOTHOM AL CARRER

DIMECRES 6 DE JULIOL A LES 11 HORES A LA PLAÇA URQUINAONA

Dimecres 6 de juliol, el personal que treballa a les administracions locals estem convocats a una jornada de lluita per a frenar la pèrdua de poder adquisitiu i exigir un nou acord salarial i de condicions de treball que garanteixi augments salarials significatius.

Podeu clicar aquí per a llegir el nou díptic anomenat “salari o conflicte” on exposem totes les nostres reivindicacions.

Exigim una acord que inclogui augments salarials plurianual. A més,  demanem la eliminació, d’una vegada per a totes, de la taxa de reposició, la implantació de les 35 hores setmanals al conjunt del sector públic, dret efectiu de la carrera professional, jubilacions anticipades, participació i negociació col·lectiva en els processos de digitalització, teletreball i modernització de les administracions públiques, desenvolupament de l’EBEP entre altres moltes coses.

Les empleades i empleats públics hem demostrat, una vegada més en
aquesta crisi sanitària, la professionalitat i la dedicació a la nostra tasca
com a servidors públics i no permetrem que es menyspreï la nostra feina.
És necessari, doncs, tancar un nou acord salarial, de reconeixement i de
millora de les nostres condicions de treball.

SER DE CCOO SURT A COMPTE!

AFILIA’T JA! AQUÍ

04.07.2022