GRÀCIES! EL VOSTRE SUPORT ENS HA DONAT LA MAJORIA A LA DIPUTACIÓ DE BARCELONA

Des de CCOO volem agrair als treballadors i treballadores de la Diputació de Barcelona la seva participació activa en les recents eleccions sindicals. En especial, volem expressar el nostre agraïment als companys i companyes que han confiat en nosaltres.

El resultat de les urnes ha estat clar: Comissions Obreres ha demostrat ser la força majoritària a la Diputació de Barcelona sent la formació més votada, obtenint la major diferència de delegats i delegades en la nostra història en relació a les altres formacions sindicals aconseguint un total d’11 representants.

ELECCIONS 2023-2027

Resultats 2

Aquest suport ens atorga la responsabilitat de liderar la defensa dels drets laborals de totes i tots els treballadors de la Diputació de Barcelona.

Iniciem una nova etapa, amb NOUS TEMPS i NOUS REPTES. Seguirem treballant amb la mateixa honestedat que fins ara, posant en el centre de les nostres reivindicacions la millora de les condicions laborals de tota la plantilla. Així mateix, ens comprometem a treballar i col·laborar amb la resta de formacions sindicals com hem fet fins ara.

Volem fer una crida a la Diputació de Barcelona perquè reconegui la legitimitat de Comissions Obreres com a força majoritària i representativa a la Corporació. El resultat de les eleccions sindicals demostra clarament que la plantilla ha confiat en el nostre projecte sindical.

En resum, CCOO seguirà defensant els drets de tots els treballadors i treballadores de la Diputació de Barcelona amb la mateixa intensitat i compromís que fins ara, amb una mirada ferma cap al futur.

Gràcies pel vostre suport i confiança!