TANCAMENT DE CAMPANYA

NOUS TEMPS, NOUS REPTES. VOTA CCOO!

El poder de canviar les coses. El poder de canviar-ho tot.

Bernat Martin Gonzalo

ÚLTIM COMUNICAT DE CAMPANYA

Companyes i companys,

La campanya electoral arriba a la seva fi i, des de la Comissió Executiva de Comissions Obreres, us volem traslladar un últim comunicat de la mateixa així com demanar-vos el vot a la nostra candidatura. Un vot que té el poder de canviar les coses. Un vot que té el poder de canviar-ho tot.

Al llarg d’aquests darrers 4 anys hem visitat tots els centres de treball, garantint i vetllant la prevenció i la seguretat en el teu lloc de feina. Però no ens hem quedat només aquí: hem estat l’únic sindicat que en tot moment t’ha fet partícip de l’estat de la negociació realitzant assemblees en diferents torns i dies, als diferents centres de treball i, fins i tot, de manera virtual per apropar-te tota la informació de primera mà.

Comissions Obreres som un sindicat transversal com ho demostra la nostra candidatura: 186 homes i dones que donen el seu suport i recolzament al nostre sindicat. Homes i dones de diferents edats i de diferents gerències i serveis que ens permet tenir un coneixement real de tot allò que succeeix a la corporació.

No obstant això, no voldríem finalitzar aquesta campanya sense agrair el gran esforç i la grandíssima professionalitat de tots els treballadors i treballadores de la Diputació de Barcelona.

Aquest mandat ha estat marcat i condicionat per la COVID-19, amb un confinament obligatori i una situació mai viscuda.

Des de Comissions Obreres volem agrair-vos tota la vostra col·laboració amb la nostra secció sindical, que en una situació excepcional i de màxima gravetat, vau crear una gran xarxa de col·laboració amb tots els vostres companys per a solucionar i demandar les possibles mancances i  situacions de risc que s’anaven produint, mantenint en tot moment el contacte.

Sense vosaltres no hauria estat possible la prestació de tots els serveis. I això dignifica i professionalitza profundament els serveis públics que fan possible la cobertura a tota la ciutadania, i que en tot moment funcionen sense descans gràcies a la vocacionalitat i el gran esforç de tots i totes vosaltres.

Tanmateix, encetem NOUS TEMPS i des de Comissions Obreres seguirem estant al teu costat: amb un projecte renovat i adaptant-nos a les noves necessitats i NOUS REPTES que se’ns generaran. Fes-ho possible amb el teu vot.

Per tot això, amb la teva papereta de CCOO, tens el poder de canviar les coses. El poder de canviar-ho tot. Vota CCOO.

ASSEMBLEA FINAL DE CAMPANYA

Us deixem el vídeo de l’assemblea final de campanya:

Vota Ccoo 1