PAMO 2016 i 2017 LA DIPUTACIÓ ES COMPROMET A COMPLIR AMB ELS PACTES RELACIONATS AMB EL PERSONAL INTERÍ

18.05.2018

PAMO 2016 i 2017  COMPROMÍS DE COMPLIR AMB ELS PACTES RELACIONATS AMB EL PERSONAL INTERÍ MAJOR DE 55 ANYS

Fruit de la pressió sindical i de la implicació dels treballadors i treballadores, que es va veure reflectida en la recollida de més de 600 signatures i que CCOO vam enviar a la presidenta de la Diputació, ahir a la Mesa de Negociació ens van confirmar que hi ha compromís de complir amb els pactes i mesures per a garantir la continuïtat del personal de més de 55 anys.

Hem demanat que aquest compromís es tradueixi en un acord per donar encara més garanties al personal afectat. Pròximament ens ho enviaran.

CCOO ens felicitem ja que això significa retornar al consens que s’ha mantingut al llarg de molts i molts anys en aquesta qüestió.

Cliqueu aquí per veure acord 31 de maig 2018

Cliqueu aquí per veure actualització de l’acord (29 de novembre 2018)

Horari d’atenció CCOO DIBA:

CARRER MALLORCA, 244, 2on 3a

DE DILLUNS A DIVENDRES DE 8:30 A 16:30   (FORA D’AQUEST HORARI AMB CITA PRÈVIA)

Contacta’ns per telèfon 934 022 985 o correu: [email protected]

Resultado de imagen de twitter    Imagen relacionadaResultado de imagen de facebookResultado de imagen de youtubeResultado de imagen de whatsapp

Tota la informació de com afiliar-se a CCOO Catalunya i forlmulari d'alta o baxia.