CONSTITUCIÓ DE LA JUNTA DE PERSONAL

Secció Sindical de la Diputació de Barcelona de la Federació Sindical de Catalunya

Secció Sindical de la Diputació de Barcelona

CONSTITUCIÓ DE LA JUNTA DE PERSONAL

CCOO DiBa,  després del resultat de les reunions amb els altres sindicats, vam optar a la reunió de constitució de la Junta per realitzar, una proposta d’acord amb el que marca l’EBEP a l’article 39.6: “Les juntes de personal han d’elegir d’entre els seus membres un president i un secretari i han d’elaborar el seu propi reglament de procediment”.

La nostra proposta:

Presidenta:    Mireia Vallés Camps.

Secretari:    Sebastián Justicia Pérez.

Sent l’única llista presentada, i obtenint els vots necessaris, aquestes són les noves persones que ostentaran els nous càrrecs.

Com que volem anar per feina, i malgrat l’únic punt del dia era la constitució de la Junta de Personal, la nova Presidenta, a proposta de la CGT, va decidir sotmetre a votació la possibilitat que es pogués tractar dos temes en aquesta mateixa reunió:

1. Els delegats/des de Prevenció i la seva assignació entre els diferents sindicats.

(La nostra proposta és de proporcionalitat d’acord amb els resultats electorals).

1. Establiment de criteris respecte a la designació del membre que participa als tribunals de selecció a proposta de la Junta, mentre no és reglamenti definitivament en els propers mesos.

(La nostra proposta d’aplicació immediata, mentre no existeixi l’oportuna reglamentació, és que la presència als tribunals s’estableixi de manera rotatòria.

Com veieu, són temes importants sobre els que molts reclameu, especialment el segon, quan abans millor una  reglamentació. En contra de la nostra voluntat, haurem d’esperar a la pròxima reunió de la Junta per tractar el tema.

També vam aprofitar per emplaçar a tots els membres de la Junta a treballar per elaborar un reglament de procediment de la Junta tal com marca l’article de l’EBEP abans esmentat en ares de la transparència.

Tenim davant nostre molta feina a fer. Com ja us vam dir, apostem per la major transparència de tot el que fem a la Junta i una major participació del personal de la DiBa. Per la qual cosa, volem que les actes de la Junta siguin publiques. Que les reunions siguin també publiques, es a dir, que els treballadors o treballadores puguin assistir-hi. En aquest sentit ja coincidim amb algunes companyes i companys de la Junta de Personal. Proposarem també que es puguin transmetre aquestes reunions via streaming al personal. (vídeo o àudio).

I a més, que tota la documentació que rebi la Presidència de la Junta sigui accessible a tots els delegats/des, i a les treballadores i treballadors, entre altres coses…

Aquestes son algunes de les nostres propostes. Esperem que entre tots i totes puguem treballar, aportant idees per una major transparència en benefici de tots els treballadors i treballadores de la Diputació de Barcelona.

*  *  *  *  *

Estem decidits a continuar lluitant !

Tota la informació de com afiliar-se a CCOO Catalunya i forlmulari d'alta o baxia.

logo-peu

Formulari d’alta, baixa o modificació de les dades personals o
contacta’ns a través del telèfon 934 022 985 o correu: [email protected]