CONCENTRACIÓ. DEFENSA ELS TEUS DRETS. 26 MAIG, 11.30H. ESCOLA INDUSTRIAL

-25 de maig de 2022-

Us recordem que demà dijous 26 de maig, a les 11.30h, ens concentrem davant del Ple de la DIBA (Paranimf Escola Industrial) per defensar els nostres drets ja que volen acabar amb tot. Us deixem la nota de premsa publicada per CCOO de Catalunya així com el comunicat realitzat pel Sector d’Administració Local de CCOO:

CONCENTRACIÓ
DAVANT DEL PARANIMF ESCOLA INDUSTRIAL
DIJOUS 26 MAIG, 11.30H

ALTRES TEMES

SIGNATURA CRITERIS GENERALS BASES ESTABILITZACIÓ PERSONAL INTERÍ
El passat divendres vam signar els criteris generals que regiran les bases reguladores dels processos d’estabilització del personal interí. Properament us farem arribar els detalls que recullen aquests criteris així com una valoració general de la negociació.

UN ANY MÉS TORNEM A TENIR PROBLEMES DE CLIMATITZACIÓ A MUNDET
El personal del Pavelló Nord de Mundet està patint, de nou, les conseqüències dels problemes de climatització en determinades unitats. Us recordem que les temperatures han d’estar dins de les franges que marca la normativa d’acord amb l’activitat que es desenvolupa al Pavelló Nord.
Des de fa diversos anys, des de CCOO hem exigit solucions a la manca d’una climatització adequada a determinades unitats del pavelló Nord.
Recordem que les mesures preventives per part de la DIBA han de ser les adients per solucionar aquest tema i que el nostre personal i els usuaris no pateixin aquesta manca de solucions al mateix problema any rere any.
Recomanem a tot el personal que hagi de treballar per sobre de les temperatures que marca la normativa que s’adreci al dispensari mèdic laboral per a ser atesos en cas de qualsevol alteració de tipus mèdic. Exigim que davant problemes de salut derivats de treballar a temperatures i humitat elevada, es tiri endavant sense cap restricció Indisposicions, especialment tenint en compte el personal sensible (problemes respiratoris, de tensió, oculars, dermatitis, etc….)

El reglament sobre disposicions mínimes de seguretat i salut en els llocs de treball (RD 486/1997) estableix els següents valors:
Temperatures:
De 17ºC a 27ºC per a treballs sedentaris
De 14ºC a 25ºC per a treballs lleugers

PLUS PERILLOSITAT I DESPLAÇAMENT LABORATORI MEDI AMBIENT
Després de diversos anys de demanda reiterada de la nostra secció sindical hem aconseguit, per fi, el plus de perillositat per al col·lectiu de laboratori de medi ambient que s’abonarà per 14 pagues. Alhora s’ha aconseguit, també, el plus de desplaçament per al col·lectiu de diagnosi i control ambiental.

Tel
Mail