CCOO INFO: CALENDARI 2022-PAMO-INDEMNITZACIÓ TIC -26 novembre 2021-

-26 de novembre de 2021-

INDEMNITZACIÓ TIC

A la darrera Mesa General de Negociació hem tornat a insistir sobre la necessitat de fer efectiu el pagament per indemnització de les TIC. La resposta per part de la corporació ha estat que s’ha trobat un possible encaix per poder fer efectiva aquesta indemnització. Des de CCOO hem sigut molt insistents per fer complir aquest acord i hem utilitzat totes les nostres eines per tal de pressionar a la DIBA, presentant una demanda al contenciós-administratiu per incompliment de l’acord. Tot i que valorem molt positivament el posicionament de la corporació i la seva intenció de tirar-ho endavant, des de CCOO mantindrem la nostra exigència del pagament fins que aquesta indemnització no es faci efectiva per a tots i totes vosaltres.
A més a més, hem demanat la reactivació de les negociacions per tal de buscar una compensació econòmica per quan s’instauri definitivament el teletreball. Aquesta clàusula, que queda reflectida a l’acord definitiu de teletreball, va ser una demanda liderada per CCOO perquè entenem que, tot i la voluntarietat del teletreball, hi ha d’haver una compensació econòmica per tot allò que s’estalvia la corporació pels dies que ens quedem treballant a casa i no fem ús de les instal·lacions corporatives i que assumeix el/la treballador/a a casa seva. Us mantindrem informats i informades.

PAMO-PROCESSOS DE CONSOLIDACIÓ DEL PERSONAL INTERÍ

Arran de les informacions que han anat sortint a la premsa sobre les possibles modificacions del Reial Decret 14/2021 per a l’estabilitat del personal interí, CCOO hem defensat, com hem vingut fent a totes les reunions a on s’ha tractat aquest tema, que la DIBA havia d’anar a màxims en tot allò que la llei permeti. Un cop tinguem clars i definits els criteris que s’establiran en els diferents processos selectius, treballarem conjuntament amb la corporació i la resta de la representació sindical, per identificar el màxim nombre de places que puguin ser incloses, tant en els processos de concurs de mèrits com els d’estabilització.
Des de CCOO creiem que ens trobem en la bona direcció per acabar amb la temporalitat que ha patit tot el personal interí des que va començar la crisi econòmica fruit d´unes nefastes polítiques dels legisladors que en el seu moment conformaven el govern.
A més a més hem demanat a la corporació que les places de consolidació publicades al PAMO de 2017 i que haurien de convocar-se abans de finalitzar aquest any, deixar-les decaure per incloure-les en el PAMO 2021: des de CCOO entenem que les condicions que es poden donar al PAMO 2021 son molt més avantatjoses. Seguirem informant.

PROMOCIÓ INTERNA

Hem insistit a la corporació la necessitat de reactivar la promoció professional de tot el personal funcionari de carrera la DIBA, aplicant els PAMO’s publicats els darrers anys amb l’oferta de promoció interna que resta pendent de convocar. La corporació ens presentarà una calendarització les properes setmanes i us n’informarem. Hem reiterat, però, que aquesta execució havia de començar amb la màxima prioritat per les 61 places de Tècnic Auxiliar a la Dependència, publicades al PAMO 2018, així com les 28 places de la ORGT, publicades al PAMO 2019 i fruit dels acords d’integració que vam signar CCOO.

CALENDARI LABORAL

A la darrera Mesa de Negociació vam aprovar el calendari laboral per al 2022. Per aquest any 2022 gaudirem de 2 dies de dispensa.

VALORACIÓ LLOCS DE TREBALL

Hem demanat la creació d’una comissió de valoració de llocs de treball base per tal de començar a treballar amb la corporació una actualització i revalorització dels llocs de treball de tota la plantilla de la corporació; tot començant pels nivells més baixos, per les Agrupacions Professionals, continuant pels col·lectius de C2, C1 i acabant pels col·lectius d’A2 i A1.

BORSES DE TREBALL

Des de CCOO hem tornat a demanar a la corporació la instauració, quant abans millor, d’un aplicatiu per a les diferents borses de treball, tal i com hem recollit de les vostres demandes, per tal que tots els treballadors i treballadores que conformen aquestes borses puguin saber en tot moment quin lloc ocupen, així com per garantir la màxima transparència i bona execució en el compliment del nostre acord de borses de treball. A més entenem, que aquest aplicatiu afavoreix i facilita la feina de la pròpia gestió de RH.

TOTA LA INFORMACIÓ SINDICAL QUE NECESSITES

DE DILLUNS A DIVENDRES

DE 10:00 A 14:30 i DE 17:00 A 19:00

93.402.29.85 – 22985 – 667 90 69 64

La SECCIÓ SINDICAL DE CCOO donem resposta a tots els teus dubtes o t’ajudem solucionar els problemes que puguis tenir. T’ajudem a defensar els teus drets!

Encara no t’has descarregat la nostra APP CCOO-Diba d’informació sindical?

Fes clic aquí per tenir la informació abans que ningú!

També trobaràs CCOO-Diba a les xarxes socials. Clica sobre la icona de la teva xarxa favorita: