APROVADA AVUI AL PLE DE LA DIPUTACIÓ L’ACTUALITZACIÓ DEL FACTOR DE PERILLOSITAT-PENOSITAT

Us informem que aquest matí, en la sessió plenària de la Diputació corresponent al mes de juliol, ha estat aprovat finalment el “Dictamen que proposa modificar les taules retributives per actualitzar el factor de perillositat-penositat del complement específic d’acord amb la valoració de les condicions físiques de treball”, el qual ha comptat amb el vot favorable de tots els grups polítics.

Ens congratulem públicament per aquesta aprovació, que dona compliment a un compromís pendent des de fa més d’un any, i que beneficia econòmicament a una part molt important de la plantilla de la Diputació, especialment a la que realitza tasques de manera presencial. La posició ferma que hem mantingut en tot moment davant la Corporació en relació a aquest tema, per part de les quatre Seccions Sindicals, és la que ha acabat donant aquest resultat i esperem que sigui només un precedent per al desbloqueig progressiu de la resta de compromisos pendents.

Barcelona, 25 de juliol de 2024

Tel