Dimarts vam estar presents a la Mesa de seguiment GUB, on es van tractar els següents temes:
Canvi uniformitat i Pla d’absentisme
Sobre el P.O. Canvi d’uniformitat hem demanat que ha de recollir el temps destinat al canvi d’uniforme com a temps efectiu de treball.
Des de CCOO i la resta de representació sindical signants de l’acord de condicions laborals, hem fet noves propostes per a la compensació del temps destinat al canvi d’uniforme (bossa d’hores anuals) així com a la seva aplicació.
Respecte al Pla d’absentisme, sol·licitem diverses modificacions respecte a la proposta de l’Administració.
Sol·licitem: Que es realitzin permutes i autopermutes sense penalitzar el cobrament dels caps de setmana efectivament treballats.
Recuperació d’hores generades en festius i caps de setmana sense penalització retributiva.
Aquestes demandes seran valorades per l’Administració, donant-nos resposta en la propera reunió.
CONTINUEM TREBALLANT PER DEFENSAR ELS TEUS DRETS
