Pla de Formació 2020-2023

Benvolgudes companyes i benvolguts companys, des del Comitè Unitari us volem informar que s’inicia l’elaboració del nou Pla de Formació 2020-2023 de l’ajuntament de Granollers.

Aquest pla serà elaborat amb una subvenció i el lideratge tècnic del Departament de Formació de la Diputació de Barcelona.

En la metodologia que s’utilitzarà per detectar les necessitats hi ha un qüestionari, que s’ha adaptat expressament pel nostre ajuntament, per detectaran les necessitats formatives de grup i específiques de cada treballador. Segurament tots ja heu rebut el correu on se us sol·licita respondre a aquest qüestionari. Des del Comitè unitari també us sol·licitem i agrairem moltíssim que hi dediqueu els breus minuts que es tarda en respondre’l.

El nostre objectiu a nivell sindical és poder disposar d’un pla de formació que, per una banda, garanteixi el dret de rebre formació que tenen totes les treballadores i tots els treballadors, siguin del col·lectiu i del nivell professional que siguin, i per l’altra, disposar d’una formació adequada per fer les nostres tasques  i funcions diàries, de la manera més professional i ens generi el mínim estres possible.

Per tot això, us animem, de nou, a dedicar els temps necessari a respondre aquest qüestionari.

Tots els sindicats del Comitè Unitari.