Estrenem la web de la secció sindical de CCOO de l’Ajuntament de Granollers Granollers mercat

Tocar Mano Icono Busqueda Optimizacion Motor Busqueda O Concepto Seo Encontrar Informacion Conexion Internet

Millorem la comunicació amb els treballadors i treballadores de l’Ajuntament de Granollers

Benvolgudes companyes i benvolguts companys, us comuniquem que responent al compromís electoral i al desig dels delegats/es i membres de la secció sindical de millorar la comunicació amb totes les treballadores i treballadors de l’Ajuntament de Granollers i Granollers Mercat, posem en marxa les primeres accions per aconseguir-ho. En aquest cas la primera i més important és que estrenem la nostra web: www.ccoo.app/ajuntament-de-granollers/

Us recomanem guardar aquesta web als marcadors (“favoritos”) també podeu arribar a ella buscant a Google tres paraules “CCOO Granollers app” som la primera posició al cercador.

En aquest primer moment a la web podreu trobar informació sobre la secció sindical, els delegats i en quines comissions treballen i les dades de contacte perquè us sigui més fàcil poder arribar a nosaltres. En la secció contacta veureu la segona evolució en la comunicació sindical que us volem comunicar, el nostre nou canal de Telegram on també afegirem informacions i que podeu tenir als vostres telèfons perquè sigui més fàcil estar al corrent de les darreres novetats: https://t.me/ccooajuntamentgranollers

A la web trobareu documentació important per nosaltres com a treballadors de l’ajuntament, com el conveni, el calendari laboral, preu de les hores extres, manuals i protocols de com procedir per temes d’assetjament, el fons de pensió, etc.
Amb aquestes noves eines digitals volem crear espai de notícies on us informarem de l’estat i evolució de les negociacions en les diverses comissions, us informarem d’acords i drets obtinguts en l’àmbit autonòmic o estatal que afectin els treballadors de l’administració pública i algun acte al qual donem suport com a secció sindical.

Més endavant anirem ampliant la web amb altres espais que poden ser de l’interès de tots els empleats com la formació que s’ofereix tant des de l’Ajuntament com des del nostre Sindicat per als treballadors i treballadores.

Actualment, també disposem d’un espai per a totes les seccions sindicals presents al nostre ajuntament al Sharpoint corporatiu. Va ser la primera reivindicació que els nostres delegats vàrem fer en el primer comitè unitari dels delegats de sortits de les darreres eleccions, ja que la situació actual, del poc ús i manca d’espais on penjar la informació sindical als nostres edificis i en general per poder fer arribar la informació a tots els treballadors calia encarar-ho amb urgència. Totes les seccions sindicals van coincidir en aquesta necessitat i conjuntament vàrem portar aquesta petició a la primera mesa de negociació d’aquesta nova legislatura.

Tenim el deure i la voluntat de comunicar millor amb vosaltres. Que conegueu de forma directa el treball sindical. També de conèixer les vostres necessitats. Això marca la nostra evolució digital.

Esperem ser cada cop més a prop vostre i puguem ser més visibles i transparents.
Secció Sindical de CCOO de l’Ajuntament de Granollers i Granollers Mercat