Estrenem la web de la secció sindical de CCOO de l’Ajuntament de Granollers Granollers mercat

Tocar Mano Icono Busqueda Optimizacion Motor Busqueda O Concepto Seo Encontrar Informacion Conexion Internet

Millorem la comunicació amb els treballadors i treballadores de l’Ajuntament de Granollers

Benvolgudes companyes i benvolguts companys, us comuniquem que responent al compromís electoral i al desig dels delegats i membres de la secció sindical de millorar la comunicació amb totes les treballadores i treballadors de l’Ajuntament de Granollers i Granollers Mercat, posem en marxa la primera acció per aconseguir-ho. En aquest cas estrenem la nostra web: www.ccoo.app/ajuntament-de-granollers/

En aquest primer moment a la web podreu trobar informació sobre la secció sindical, els delegats i en quines comissions treballen i les dades de contacte perquè us sigui més fàcil poder arribar a nosaltres.

També trobareu documentació important per nosaltres com a treballadors de l’ajuntament, com el conveni, el calendari laboral, preu de les hores extres, manuals i protocols de com procedir per temes d’assetjament, el fons de pensió, etc.
Finalment, també hi haurà un espai de notícies, que us ampliarà i permetrà aprofundir a les informacions que us farem arribar en el butlletí que pròximament volem posar en marxa.

En aquest butlletí o espai de notícies us informarem de l’estat i evolució de les negociacions en les diverses comissions, us informarem d’acords i drets obtinguts en l’àmbit autonòmic o estatal que afectin els treballadors de l’administració pública i algun acte al que donem suport com a secció sindical.

Més endavant anirem ampliant la web amb altres espais que poden ser de l’interès de tots els empleats com la formació que s’ofereix tan des de l’Ajuntament com des del nostre Sindicat per als treballadors i treballadores.

També us volem comunicar que pròximament també disposarem d’un espai per a totes les seccions sindicals presents al nostre ajuntament al Sharpoint corporatiu. Va ser la primera reivindicació que els nostres delegats vàrem fer en el primer comitè unitari dels delegats de sortits de les darreres eleccions, ja que la situació actual, del poc ús i manca d’espais on penjar la informació sindical als nostres edificis i en general per poder fer arribar la informació a tots els treballadors calia encarar-ho amb urgència. Totes les seccions sindicals van coincidir en aquesta necessitat i conjuntament vàrem portar aquesta petició a la primera mesa de negociació d’aquesta nova legislatura.

Esperem ser cada cop més a prop vostre i puguem ser més visibles i transparents.
Secció Sindical de CCOO de l’Ajuntament de Granollers i Granollers Mercat