Celebrem el Primer de Maig: Dia Internacional dels Treballadors i les Treballadores

Estimats companys i companyes,

El pròxim dimecres 1 de maig, celebrem el Dia Internacional dels Treballadors i treballadores, una jornada que té com a objectiu principal recordar la lluita històrica pels drets laborals i la justícia social que continua vigent. Des del sindicat de CCOO de l’Ajuntament de Granollers, volem reafirmar el nostre compromís amb la defensa incessant dels drets dels treballadors i treballadores.

D’una banda, el Primer de Maig és un recordatori de les conquestes aconseguides gràcies a la solidaritat i la perseverança. És un dia per reflexionar sobre els avenços laborals que hem assolit i els reptes que encara ens esperen. Per altre, aprofitant aquesta data emblemàtica, us animem a participar activament en les diverses convocatòries i esdeveniments organitzats a la nostra ciutat i més enllà. Aquestes trobades són oportunitats clau per a expressar les nostres inquietuds i reivindicar un futur laboral més just i equitatiu.

Així doncs, per aquells interessats en implicar-se més podeu consultar la nostra pàgina web on trobareu informació detallada sobre els esdeveniments programats i, a banda, també podeu seguir les nostres xarxes socials.

Per concloure, en aquest dia tan especial, desitgem que cadascun de vosaltres senti l’orgull de pertànyer a una comunitat que no es rendeix davant les adversitats. Tanmateix, que aquest Primer de Maig serveixi com a renovació del nostre compromís col·lectiu per continuar treballant per un món laboral que respecti i dignifiqui a totes les persones.

Desitgem a tothom un molt bon Dia del Treballador i Treballadora!