Comitè d’Empresa 22/02/2017

Davant la convocatòria de Grau a la Permanent del Comitè d’Empresa: Ahir al President del Comitè d’Empresa ja li vàrem notificar que hem de ser convocats tots el sindicats. Avui en el Ple del CE en conèixer el motiu de la reunió “SITUACIÓ CONVENI” hem manifestat que potser Grau no coneix el funcionament del Comitè i caldria recordar-li que per parlar de CONVENI existeixen dos dies (dimarts i dijous) per poder comunicar-se amb la Comissió Negociadora de Conveni.
Sobre les Vacances dels Agents d’Atenció al Client: La Direcció de FMB ha canviat el criteri de la micro gestió respecte a concedir canvis entre companys dintre dels períodes vacacionals, no permetent que companys intercanviïn setmanes de les vacances per poder conciliar laboralment i familiarment. Encara el Comitè d’Empresa està pendent de resposta de criteris per part de la Direcció de la reunió que vàrem realitzar.
S’ha acordat realitzar un escrit exigint la contestació i explicació respecte al canvis de criteris. S’ha tractat la formació dels AAC acordant demanar informació a la Direcció, per poder vetllar per la seguretat i compliment de convenis i acords vigents.
Sobre els Punts TMB: El responsable del Departament, tot i que Relacions Laborals li va notificar a la reunió amb el Comitè d’Empresa que no pot vulnerar el dret de la reducció de jornada per fills menors, ha tornar a enviar la mateixa comunicació interna els agents CIAC. També ha oferit períodes quinzenals de vacances limitant el dret dels treballadors a poder sol·licitar, com tenen dret, el període íntegra de 31 dies, la micro gestió (voluntària) de peticions no es pot reflectir en una petició de vacances. Proposem denuncia a inspecció de treball el ple de Comitè accepta per unanimitat.
El President del CE ha trucat per telèfon a Relacions Laborals per informar de la NO assistència de la Permanent a la reunió amb el Director Grau.
Seguirem informant.