COMENCEM UN NOU CURS

Un any més arriba el mes de Setembre i tot està apunt per iniciar un nou curs.

Els membres de la Secció Sindical de CCOO seguim al peu del canó per vetllar pels drets de les treballadores i treballadors de l’entitat i lluitar per defensar-los quan la situació ho requereixi.

Com la majoria d’anys, al final de curs és moment de finalització de licitacions de manera que hi ha serveis que es perden i d’altres que es guanyen i això es tradueix en persones que deixen l’entitat i d’altres que els hi hem de donar la benvinguda i oferir-los-hi el nostre suport i acompanyament pel que necessitin.

Un exemple és el servei de Suport Educatiu de l’Imeb on hi ha hagut escoles que s’han perdut i d’altres que s’han guanyat.

Altres menjadors com per exemple el de l’escola

Voramar de Salou han deixat de formar part de Fundesplai.

D’altra banda abans de començar el curs escolar, com cada any, el comitè d’empresa i representants de l’entitat han de constituir la comissió negociadora que ha de negociar la indemnització a totes les vetlladores que han vist com se’ls hi modifica la seva jornada degut a que el Departament d’Educació juga als “trileros” amb la assignació d’hores com si enlloc de tractar amb persones estiguessin jugant un joc de taula. Aquest procés es coneix com la negociació de l’Art. 41 i per això us recomanem que estigueu pendents de les nostres xarxes per estar informades de com evoluciona el procés.

Per tot el que ens espera per endavant, un any més els membres de la Secció Sindical hem recuperat energies per lluitar pels drets laborals del conjunt de persones treballadores de Fundesplai!!