CCOO guanya per majoria absoluta les eleccions sindicals a Fundesplai

El passat divendres 25 de març va finalitzar el procés electoral amb el darrer dia de votació mitjançant urnes itinerants i els escrutinis de les mateixes. Han estat 4 dies de votacions, amb 21 rutes electorals i més de 100 punts de votació

En aquest procés CCOO ha obtingut una victòria aclaparadora assolint la majoria absoluta del Comitè d’Empresa amb més d’un 62% dels vots.

En aquestes eleccions el Comitè d’empresa ha passat d’un Comitè amb 25 delegades i delegats a un format per 27 membres, on CCOO ha incrementat la seva presencia en cinc persones delegades, la USOC n’ha perdut una, i UGT ha vist reduïda la seva presencia a la meitat.

Aquest increment en la representació de CCOO és un reconeixement explícit de la feina realitzada per les nostres delegades i delegats durant
aquests darrers cinc anys i una aposta clara pel model de representació sindical que simbolitza CCOO,  amb transparència, sempre oberts al diàleg però ferms i contundents en el conflicte.

Els nostres lemes de campanya no són únicament això, ens defineixen plenament i  indiquen com treballarem els propers quatre anys,  creiem que JUNTES SOM MÉS FORTES i això és el que pretenem, arribar a les més de tres mil persones treballadores de Fundesplai i des de la solidaritat i el sentiment de pertinença a la classe treballadora plantar cara JUNTES a qualsevol possible conflicte. Des de CCOO no oblidem que som l’altaveu de les treballadores de Fundesplai, la nostra capacitat d’incidència és directament proporcional al recolzament que tenim de les treballadores, i per això volem créixer encara més com organització sindical dins de Fundesplai, perquè LA TEVA VEU, és LA NOSTRA FORÇA.

GRACIES A TOTES!!!