CCOO aconsegueix millorar la IT per les treballadores de l’Alberg de Centre Esplai

A partir del 01/09/2024 les treballadores de l’Alberg de Centre Esplai es beneficiaran, d’una millora respecte el que estableix el III Conveni Col·lectiu del Lleure Educatiu i Sociocultural de Catalunya al seu article 89 en relació al complement de la prestació per Incapacitat Temporal. Aquest acord ve a solucionar un greuge que estaven patint les treballadores de l’Alberg de Centre Esplai.

Amb l’acord signat per CCOO les treballadores de l’Alberg de Centre Esplai rebran un complement fins arribar al 100% del salari normal durant els 90 primers dies d’incapacitat temporal.

El conveni només estableix que els primers 15 dies d’incapacitat les persones treballadores han de rebre un complement fins arribar al 85% de la seva retribució salarial total i del 16è fins el 90è un complement fins arribar al 100% del salari total.

Podeu llegir l’acta de la Reunió Extraordinària del Comitè d’Empresa del 19 de setembre de 2024 que conté la literalitat de l’acord.