Les CCOO demanem l’anul·lació de la delegació de tributs a la DiBa

Les CCOO estem en contra de la delegació de competències de Gestió Tributària i de fet ja ho havíem manifestat tant als representants de l’Ajuntament com també a la plantilla municipal amb la nota sindical que vàrem enviar el 28 de juny.

Ara des de CCOO hem fet l’únic que legalment es podia fer, presentar un document amb al·legacions als acords presos en el Ple Extraordinari del passat dia 29 de juny de 2021 referent a la delegació a la Diputació de Barcelona de les competències de gestió, liquidació, inspecció i recaptació de tributs i altres ingressos de dret públic.

En aquest document sol·licitem de manera formal:

• Que l’Ajuntament de Sabadell anul·li els acords presos en el Ple Extraordinari del passat dia 29 de juny de 2021
  • Que no s’han respectat els drets d’informació i opinió de la Junta de Personal i del Comitè d’Empresa. Tal com recull la legislació vigent i el mateix Acord-Conveni 2019-2021. Motiu de nul·litat dels acords presos.
  • Que l’Ajuntament iniciï, en el si de la mesa general de negociació amb la representació sindical, les qüestions relatives al personal afectat (al·legació 5a. de la instància)
  • Que no es deleguin les competències de gestió, liquidació, inspecció i recaptació de tributs i altres ingressos de dret públic a la Diputació de Barcelona. Que continuïn la gestió dels mateixos en el propi Ajuntament de Sabadell. Cal invertir i potenciar els recursos humans i materials del Servei de Gestió Tributària que fins ara han treballat amb una gran professionalitat tenint en compte els mitjans tècnics obsolets i les condicions precàries en les que treballen.

Per més informació: https://www.isabadell.cat/politica/cc-oo-demana-anullar-la-delegacio-de-tributs-a-la-diba/

Des de CCOO seguim lluitant tant en el carrer com també a les meses!