Tancament campus virtual

El proper 30 d’abril tancarà l’accés a Campus Virtual de formació de l’aplicatiu SGRH (Sistema de Gestió de Recursos Humans) de l’ ICS (Institut Català de la Salut)

Tots els cursos realitzats abans de l’1 de maig s’acreditaran, però el contingut no acabat no s’acreditarà i el contingut completat no es podrà restaurar.

Per aquest motiu, aquesta setmana s’enviarà un correu electrònic a tots els usuaris del Campus Virtual demanant-los que finalitzin la formació pendent abans de l’1 de maig, prioritzant si és necessari si tenen més d’un curs matriculat, i només començant cursos que es puguin completar puntualment.

La nova plataforma que substituirà aquest campus es diu TAL!CS, i es posarà en marxa al maig amb part de la formació ordinària. Tots els professional rebran un correu personalitzat a la seva adreça corporativa,amb les instruccions i l’enllaç per accedir-hi.

La nova plataforma serà més eficient ja que no caldrà registrar-se als departaments de formació. Tots els cursos seran oberts a tots els estudiants, en funció de la seva categoria, i cada estudiant podrà cursar els cursos que necessiti per al seu desenvolupament professional. Un cop finalitzat el curs, el certificat es carregarà automàticament al perfil curricular del vostre SGRH l’endemà al matí.

Està previst que en els propers anys la plataforma TAL!CS substitueixi completament l’aplicació SGRH.