Segon dia de vaga del 0-3: per un conveni digne!

El segon dia de vaga de la primera etapa de l’educació infantil ha estat marcat per la concentració celebrada a la plaça Sant Jaume de Barcelona

La responsable del sector 0-3 a la Federació d’Educació de CCOO, Yolanda Pérez, acompanyada del Secretari General de CCOO Catalunya, Javier Pacheco, ha demanat que “la Generalitat tracti aquesta etapa educativa, de la mateixa manera que tracta la resta” en tant que no existeix, per exemple, una mesa del sector. També ha aprofitat la concentració per cridar a la participació de la manifestació unitària que se celebrarà el pròxim dissabte 28 d’octubre a Madrid.

En aquest mateix sentit, Javier Pacheco, ha denunciat que les administracions públiques, des d’ajuntaments a la Generalitat, s’estiguin aprofitant de la precarietat del sector, tot lamentant que “no és aquest el model educatiu que necessita aquest país” i afegint que és “indecent el paper de la patronal”, la qual, cal recordar, que manté paralitzades les negociacions del conveni col·lectiu.