CCOO i els Plans d’estabilització a l’Ajuntament:

Els Plans d’estabilització del personal interí ha estat un dels temes principals i importants dintre d’aquest període d’activitat sindical que resumim:

1. Es va iniciar al 3 de juny de 2020 amb l’esperada sentència del Tribunal de Justícia de la Unió Europea (TJUE) on es reconeixeria que les administracions públiques espanyoles havien fet abús de la temporalitat amb la figura dels interins
  2. Es concreta el 2 de desembre de 2021 quan el Ple de Congrés aprova el Projecte de Llei de mesures urgents per reduir la temporalitat a l’ocupació pública. La norma prové del Reial decret llei 14/2021 aprovat en el mes de juliol del mateix any i el text havia estat negociat en la Mesa General de Negociació amb els sindicats CCOO, UGT i CSIF.

Des de la secció sindical, i durant tot aquest període, no hem deixat de publicar notes informatives, comunicats i fitxes sindicals, ni de respondre a tots els mails i les consultes que les treballadores i treballadors ens heu anat fent. I podem assegurar que han estat moltes.

També hem fet assemblees generals de treballadors i treballadores com també sectorials.

Com sabeu ara comencem el període d’activació de tots els processos d’estabilització i que es tancaran el 2024. Des d’aquesta secció sindical de CCOO no deixarem de comunicar i informar a la plantilla municipal de les novetats que es vagin produint així com vetllar pel desenvolupament de tot el procés.

Assembleaoberta