CCOO hem estat sempre atents en la defensa del nostre conveni:

Sempre atents en la defensa del nostre conveni:

• Protesta pública en la interpretació que fa Recursos humans de l’article 3 del conveni (jornada partida durant l’estiu), no computant les jornades partides en període de jornada intensiva estival
  • Denunciant l’incompliment de la Roba de Treball. En molts col·lectius no tenen ni les quantitats ni la qualitat necessària per poder desenvolupar la seva tasca en condicions i en Hem demanat, tal com recull el conveni un sistema de punts pel lliurament de la roba de treball. Durant aquest període només s’ha pogut implementar a la Policia
  • CCOO diu no a la modificació de la festivitat. Ens van quedar sols defensant el redactat del conveni respecte a la La modificació aprovada ha significat un retrocés en el dret de percebre aquest complement. Representa un canvi substancial del text acordat i per aquest motiu calia fer una assemblea general de treballadors i treballadores municipals
  • “Plantem cara a les retallades del conveni!”. Suspensió de l’article 19 i l’annex 2 de l’actual Acord/conveni pel Ple Això va significar que les indemnitzacions per jubilació anticipada, així com els premis per reconeixement de serveis efectius a l’ajuntament als 25 i 35 anys desapareixen d’una revolada. Portem negociant el compromís polític per reequilibrar el nostre conveni i encara avui dia no ha estat possible per manca de voluntat de l’actual equip de govern. Hem presentat al·legacions a la suspensió dels articles del conveni al Ple municipal
  • Valoracions pendents de llocs de treball a l’Ajuntament. Queden pendents encara les de 2021, 2022 i 2023. Hi ha un mínim de 60.000 € anuals destinats per fer-les i ja s’acumulen 165.000 € de deute. No ho pensem deixar passar
  • La carrera professional pel personal d’oficis. En el nostre conveni està recollit fer-les. En el nostre conveni està recollit fer-les- En aquests moments ja tenim creades les places i estan pressupostades. A què estan esperant?
  • “Prou excuses, prou de fugir d’estudi. Cal fer un nou Pla d’Igualtat a l’Ajuntament”. Des de la secció sindical, i després d’un seguit de notes sindicals hem denunciat a l’Ajuntament davant d’Inspecció de Treball perquè tenim un Pla d’Igualtat caducat fa sis anys.

CCOO hem estat sempre vigilants, atents i reivindicant perquè l’Ajuntament compleixi les condicions laborals.

Negociant millores per la defensa de tothom

Page02 800