La voluntat de treball dels professionals no ha de patir la improvisació de l’Ajuntament

Aquesta festa major, que s’ha produït en unes circumstàncies d’especial dificultat, els companys de Policia Municipal han tornat a donar el millor de si mateixos per la ciutadania d’aquesta ciutat.

Per desgràcia, la planificació per atendre les situacions que s’han produït especialment fora dels actes organitzats per l’Ajuntament, no ha estat la més adequada quan fa temps que veient el que passa a altres poblacions amb les botellades i resta d’activitats incíviques, especialment a les nits.

Afegir a això que es continua sense prou material en condicions apropiades d’ús com els cascs i els escuts, sobre els quals no hi ha un protocol de neteja després del seu ús més enllà de la voluntat dels agents que l’han de fer servir, ni formació respecte a l’actuació en situacions de desordres públics, competència per cert del cos de Mossos d’Esquadra, que els companys han de treballar de la millor manera que saben.

Continuarem demanant tant als responsables de la prefectura com als responsables polítics que es doti de les eines tant materials com formatives per tal de garantir la seguretat personal i jurídica dels agents que continuen demostrant la seva professionalitat dia rere dia.

Volem per la policia totes les eines per garantir la seguretat personal i jurídica de tots i totes!