Comunicació conjunta. Anem al Ple municipal. Defensem el nostre conveni!

El conjunt de la representació sindical de l’Ajuntament de Sabadell ens manifestarem en el Ple municipal del proper dimarts, 8 de novembre a les 17:00 h, demanant una solució per resoldre el tema de la suspensió de l’article 19 i l’apartat B de l’annex II del vigent Acord (relatius als incentius a la prejubilació i a la paga de productivitat als 25 i 35 anys).

L’actitud de l’equip de govern continua sent donar llargues i no respondre als plantejaments fets per la part sindical de mantenir els drets que recull el conveni. Considerem aquesta actitud desproporcionada, d’una manca evident de responsabilitat i de no voler complir allò que es va signar en el seu moment.

La solució econòmica proposada per part de l’Ajuntament és insuficient i vinculada a una caducitat, per tant, un acord sense ultraactivitat.

És per tot això que us convoquem, tal i com es va acordar a l’Assemblea general de treballadores i treballadors del passat 20 d’octubre, a manifestar-nos en aquest proper Ple municipal.

Eaayx58xuaajiwh
Quatrelogos03